Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Τα καλύτερα γκολ μπαίνουν στο φιλικό ( not ! ) μέρος 1

Υπάρχουν πολλοί υποστηρικτές της θεωρίας ότι δεν μπορεί να υπάρξει φιλία μεταξύ αντρών και γυναικών .Ως γυναίκα που έχει την τύχη - ατυχία να ανήκει σε ένα wolf pack με ολόκληρη τη σημασία της έννοιας μπορώ να διαφωνήσω καθέτως. Με τον όρο φιλία σίγουρα δεν εννοώ τον συμφοιτητή με τον οποίο αράζετε τους τελευταίους 6 μήνες , ούτε τα αγόρια της παρέας του γκόμενου της κολλητής σου. Μιλάμε για μια πραγματική ένα προς ένα  φιλία όπου η αντιμετώπιση είναι ίση και απόλυτα ειλικρινής.Οι πραγματικοί φίλοι δεν κάνουν σεξ και δεν φλερτάρουν .Θα σου πουν πως πάχυνες ή πως ομόρφυνες με την ίδια άνεση που θα περιέγραφαν την τελευταία ταινία που είδαν στο σινεμά . Δεν έχει σημασία πια αν ο άλλος θα σε δει γυμνή , ή με άλουστα μαλλιά , ή πολύ περιποιημένη , όλα είναι το ίδιο .
Παρόλαυτα στην ενδιάμεση περίοδο το φλερτ και η πιθανότητα σεξ είναι  πιθανά . Έχω πολλούς φίλους άντρες( περισσότερους από ότι είναι αναγκαίο ) αλλά μόνο μια φορά αποπειράθηκα να μεταβάλλω τη φιλία μου σε κάτι παραπάνω, αν και όλο αυτό οδηγήθηκε σε μια παταγώδη αποτυχία . Όταν πρωτογνώρισα τον Μ. πήγαινα δευτέρα λυκείου και ανήκα ήδη εδώ και κάποια χρόνια στο crew - wolfpack ( μια παρέα που αποτελούταν απο 10 αγόρια και εμένα και τις κατά καιρούς κοπέλες τους  ) . Ο Μ. δεν πήγαινε στο σχολείο μας αλλά οι φίλοι μου αποφάσισαν να τον βάλουν στη παρέα . Δεν θα πώ ψέματα ο Μ. ήταν η νέα προσθήκη , ο νέος παίκτης και μου άρεσε πολύ . Η αλήθεια είναι πως προσπάθησα να τον κατακτήσω , αλλά ήμουν ακόμα μικρή και άβγαλτη και οι προσπάθειες μου έπεφταν στο νερό . Ο Μ. ήθελε να είμαστε μόνο φίλοι .
Ας σταματήσουμε εδώ ένα λεπτό για να περιγράψουμε τον φίλο μας τον Μ. Ο Μ. ήταν ο απόλυτος player, ένα αγόρι με κακή εώς αδιάφορη εμφάνιση , που με κάποιον μαγικό τρόπο κατάφερνε πάντα να παίρνει αυτό που θέλει(σεξ ) από τις γυναίκες που θέλει ( ΟΛΕΣ ) . Δεν κατάλαβα ποτέ πως το έκανε ακριβώς αλλά με έναν μαγικό τρόπο , με επιμονή και υπομονή , με πολλά κοπλιμέντα και πίεση , κατάφερε μέσα σε λίγα χρόνια να πάρει σχεδόν όλες μας τις γνωστές και φίλες( ακόμα και μερικές από τις κοπέλες των φίλων μας.) Καμία δεν ήταν αρκετά δύσκολη για τον Μ. , αν την έβαζε στο μάτι, αργά η γρήγορα όλες ενέδιδαν στον μάλλον γλοιώδη και πιεστικό τρόπο του.
 Τα χρόνια πέρασαν και ο Μ. είχε μπεί πλέον στη παρέα μας για τα καλά .Εγώ σπούδαζα στη Θεσσαλονίκη και τον έβλεπα πλέον σπάνια όταν γύρναγα στο πατρικό μου , μαζί με όλη την  υπόλοιπη παρέα . Άλλα κάποια στιγμή κάτι άλλαξε.Δεν ξέρω αν ήταν το γεγονός πως έχασα κάποια κιλά ή αν τα υπόλοιπα κορίτσια του τελείωσαν αλλά ξαφνικά ο Μ. με έβαλε στο στόχαστρο. Το μικρό κορίτσι με τα γυαλιά , την ακμή και τα παραπάνω κιλά μέσα μου έκανε πάρτυ . Ο λυκειακός μου έρωτας με φλέρταρε και μάλιστα εντόνως κι εγώ του πέταγα τη μια απόρριψη πάνω στην άλλη . Άλλα πόσο μπορούσε να αντέξει το πρώην ερωτευμένο κορίτσι μέσα μου? Κάποτε μου άρεσε και όφειλα στον λυκειακό μου εαυτό να του δώσω μια ευκαίρια.
Έτσι μετά απο δυό χρόνια ,μηνύματα επι μηνύμάτων στο facebook ,  άπειρα κοπλιμέντα και πολλές προσπάθειες να με φιλήσει , βρεθήκαμε μια άνοιξη στο Βερολίνο . Ο Μ. έλειπε για eramous τότε και έτυχε να βρεθούμε στην ίδια πόλη ταυτόχρονα . Η συνάντηση μας έγινε σε ένα παζάρι ,χωρίς την υπόλοιπη παρέα . Ο Μ. μου φέρθηκε πολύ ευγενικά στην αρχή , μου έδωσε τα γάντια του για να μη κρυώνω και μου έστριβε τσιγάρα μιας και τα χέρια μου είχαν κοκκαλώσει από το κρύο . Πήγαμε για φαγητό σε ένα ταυλανδέζικο και μου φερόταν τέλεια μέχρι που μου πέταξε τη βόμβα :
-Τελικά τι θα γίνει , όλα καλά , αλλά θα μου πάρεις καμία πίπα ?
Του εξήγησα πως από τη στιγμή που μου το ζητάει δεν θα του πάρω πίπα ποτέ των ποτών και συνεχίσαμε το γεύμα μας σαν δυο καλοί φίλοι. Την επόμενη πέταξα για τη Βαρκελώνη και αυτός γύρισε πίσω στη Νορβηγία.

Ο καιρός πέρασε , ήρθε το καλοκαίρι και ο φίλος μας ο Μ. επέστρεψε από το erasmous . Χωρίς να χάσει χρόνο άρχισε ξανά να με φλερτάρει με κάθε πιθανό τρόπο . Όταν βρεθήκαμε ξανά ήταν σε μια μάζωξη στο μπαλκόνι μου για τα γενέθλια ενός φίλου . Με το που ήρθε αποπειράθηκε να με φιλήσει κι εγώ διακριτικά γύρισα από την άλλη. Το αλκοόλ έρεε άφθονο και η ώρα περνούσε μέχρι που άρχισε να ξημερώνει . Ένας από τους φίλους μας αποσύρθηκε στο κρεβάτι του αδερφού μου και οι καλεσμένοι άρχισαν να φεύγουν . 
-Έχω πιεί πάρα πολύ και δεν μπορώ να γυρίσω σπίτι , να κοιμηθώ εδώ , με ρώτησε αθώα ο Μ. 
-Καλά αλλά θα κοιμηθείς στον καναπέ, είπα και ξεκίνησα να του στρώνω .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου