Σάββατο 10 Μαΐου 2014

τα καλύτερα γκόλ μπαίνουν στα φιλικά ( not ) μέρος 2ο

(συνέχεια από το προηγούμενο .)
Λίγη ώρα μετά ο Μ. επισκέφτηκε το δωμάτιο μου με το μποξεράκι του την ώρα που άλλαζα . Έκατσε στο κρεβάτι και άρχισε να μου λέει πόσο του αρέσω και πως είμαι φίλη του και με αγαπάει , αλλά δεν μπορεί να μου αντισταθεί και με θέλει πάρα πολύ . Σταδιακά άρχισε να ξαπλώνει στο κρεβάτι μου . Του έλεγα να φύγει για να κοιμηθώ , αλλά με παρακάλαγε να κάτσει άλλο λίγο να μιλήσουμε . Ξάπλωσα κι εγώ δίπλα του, ενώ συνέχισα να του ζητάω να φύγει από το κρεβάτι μου . Άρχισε να μου χαϊδεύει τα μαλλιά , μετά την πλάτη , με πήρε αγκαλιά και λίγη ώρα μετά φιλιόμασταν .
Ευτυχώς για εμένα ήμουν αδιάθετη οπότε τα πράγματα δεν έμελλε να προχωρήσουν πολύ παραπάνω και η τιμή μου δεν χάθηκε εντελώς . Τον βοήθησα με το χέρι μου και μετά βγήκαμε στο μπαλκόνι για ένα τσιγάρο . Τον παρακάλεσα να μην πεί σε κανέναν τι συνέβη μεταξύ μας , για να μην υποστώ το ατελείωτο δούλεμα που θα ακολουθούσε . Μου ζήτησε να μην πω κι εγώ τίποτα σε κανέναν , και δέχτηκα τη συμφωνία με ελαφρά τη καρδία . Κανένας για μένα ήταν οι εξωτερικοί κοινοί γνωστοί και όχι οι καλύτερες μου φίλες . Γενικά δεν μπορώ να πω πως ήμουν ποτέ ιδιαίτερα γνωστή για την διακριτικότητα μου . Αυτό νομίζω πως είναι προφανές ακόμα και απο αυτό το κείμενο , οπού βγάζω τα άπλυτα μου σε κοινή θέα. Δεν βρίσκω το λόγο να αποκρύπτω την αλήθεια για όσα κάνω στη ζωή μου , εφόσον αυτό δεν προκαλεί προβλήματα σε κάποιον άλλον .
Την επόμενη μέρα βρέθηκα με τη φίλη μου τη Σ. και της τα είπα όλα χαρτί και καλαμάρι . Άλλωστε και αυτή είχε την τύχη να ενδώσει στη γοητεία του Μ. λίγους μήνες πριν και έπρεπε να μοιραστούμε , να σχολιάσουμε και κυρίως να γελάσουμε με το αμοιβαίο μας λάθος και με την γλοιώδη γοητεία που το συγκεκριμένο αρσενικό κατάφερνε να προβάλει στις γυναίκες και να τις κάνει να του κάθονται με απίστευτη ευκολία . Όλα είναι μάλλον ζήτημα πειθούς και μιας σχετικής γοητείας , χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα καλή εμφάνιση .
Η φίλη μου η Σ. δεν κατάφερε να αποκρύψει τη νέα γνώση που της προσέφερα απο τον Μ. , ο οποίος λίαν συντόμως έμαθε πως της είχα πει τα πάντα . Και όπως ήταν φυσικό εξοργίστηκε και όσο πιο σύντομα μπόρεσε πήρε την εκδίκηση του . Καταρχάς με αποκάλεσε ψεύτρα και υποκρίτρια ουρλιάζοντας σε εξωτερικό χώρο, μπροστά σε άλλους ( μια εμπειρία στην οποία ένιωσα λίγο σαν τη Σοράγια απο τη Μαρία της γειτονίας ). Στη συνέχεια είπε τη δικιά του εκδοχή των όσων συνέβησαν σε όλους η οποία είναι η εξής : 
Ο Μ. κοιμόταν ανέμελος στο καναπέ όταν τυχαία του σηκώθηκε . Εγώ περνώντας από εκεί στο δρόμο για την τουαλέτα κολάστηκα απροκάλυπτα από το ορθωμένο του πέος και το πήρα στο στόμα μου .Όταν τελείωσε γύρισα στο κρεβάτι μου . Και φυσικά τον ποθούσα τόσο πολύ που δεν με ενδιέφερε καν αν θα με φιλούσε . 
Μετά από έναν μεγαλειώδη τσακωμό ο Μ. με τη υπόλοιπη παρέα έφυγαν για το Πήλιο , οπού εγώ φυσικά δεν ήμουν πια καλεσμένη . Έμεινα στην Αθήνα περιμένοντας να επιστρέψουν για να πάμε όλοι μαζί στην Ηρακλειά για camping . Στο καράβι προς το νησί ο Μ. μου φερόταν σαν να μην είχαμε τσακωθεί ποτέ . Ήταν ευγενικός και μου είπε πως αν δεν είχα πει τα πάντα σε όλους ( στη Σ. δηλαδή ) θα ήθελε οπωσδήποτε να ξανακάνουμε κάτι και ότι του αρέσω ακόμα. Το ίδιο βράδυ όταν φτάσαμε στο νησί άρχισε πάλι να μου την πέφτει . Σχιζοφρενική αντίδραση , θα έλεγα , για κάποιον που είχε όντως προσβληθεί ανεπανάληπτα. Ξάπλωσε δίπλα μου στη παραλία και όταν βεβαιώθηκε πως όλοι είχαν κοιμηθεί άρχισε να με χαϊδεύει και να με φιλάει . Κάτι που έγινε ανάμεσα στον ύπνο και στον ξύπνιο ας πούμε . Αυτή τη φόρα δεν τον βοήθησα καν με το χέρι μου απλά τον άφησα να με πασπατεύει όσο οι άλλοι ροχάλιζαν απαλά δίπλα μας . Την επόμενη μέρα κάποιος απότους υπόλοιπους φίλους μας αποφάσισε πως έπρεπε να συζητήσουμε τι έγινε ανάμεσα σε μένα και τον Μ. Τον ρώτησε λοιπόν ενώπιον εμένα και όλης της υπόλοιπης παρέας αν τότε που κάναμε κάτι με είχε φιλήσεις . Και ο Μ. , πάντα ετοιμόλογος , απάντησε πως όχι φυσικά και δεν με είχε φιλήσει . Εγώ απλά στράφηκα στο υπέροχο πέος του . Ναι , βέβαια . 
Η αλήθεια είναι πως προσβλήθηκα και στεναχωρήθηκα πολύ . Αυτός μου την έπεφτε τόσο καιρό και μόλις εγώ ενέδωσα , το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να πει ψέματα για όσα συνέβησαν . Ήξερα πως οι φίλοι μου δεν θα πίστευαν ποτέ αυτήν τη παράνοια . Αλλά σαν κορίτσι που το κυρίευσαν τα οιστρογόνα , άρχισα να κλαίω με μαύρο δάκρυ . Κάποια στιγμή λοιπόν το βράδυ τον έπιασα και του είπα :
-Ξέρεις πολύ καλά τι συνέβη μεταξύ μας και δεν είναι καθόλου σωστό να λες ψέματα .
-Θα λέω ότι θέλω γιατί εσύ είσαι μια μεγάλη πουτανάρα , ήταν η απάντηση του την οποία συνέχισε να μου επαναλαμβάνει φωνάζοντας . 
Ξανάρχισα να κλαίω , όπως ήταν φυσικό . Ποτέ κανείς δεν με έχει αποκαλέσει έτσι με τέτοια σοβαρότητα και τόνο και κυρίως ποτέ κανείς δεν μου είχε πεί κάτι τέτοιο και να το εννοεί . Οι φίλοι μου όταν είδαν και τους είπα τι έγινε μέσα στα αναφιλητά μου , έσπευσαν να με προστατεύσουν και κάπως έτσι ξεκίνησε ο μεγάλος τσακωμός τον διακοπών . Για τους άλλους όλα ήταν όμορφα , ανέμελα και καλοκαιρινά για μένα όπως τα πράγματα ποτέ δεν ήταν ίδια . Σταμάτησα να μιλάω στον Μ. μια για πάντα και πέρασα τις υπόλοιπες διακοπές μου στο mute . Όταν δε έριξε στα δίχτυα του και μια νεαρή ισπανίδα φίλη μας και έβλεπα μπροστά στα μάτια μου να εξελίσσεται το φλερτ τους , ένιωσα προφανώς ακόμα χειρότερα. 
Ηθικό δίδαγμα : Καλό είναι να μην μπλέκουμε τις πούτσες με τις βούρτσες . Υπάρχουν οι φίλοι , υπάρχουν οι γκόμενοι και υπάρχουν και οι γνωστοί . Κορίτσια αν έχετε πραγματικούς φίλους ( που μπορεί να είναι και λίγο μαλάκες στη δική μας περίπτωση ) αφήστε τους ήσυχους . Αγόρια κάντε το ί . Οι καταστάσεις περιπλέκονται , η παρέα εμπλέκεται και τα πράγματα αν δεν οδηγήσουν σε μια σχέση ποτέ δεν θα είναι τα ίδια . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου