Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

ο ανήλικος αναρχικος Α. ( μερος δεύτερο )


Περίπου μια βδόμαδα , πολλα καψουροτράγουδα , πολύ κλαμα ,πολλες αναπαντητες και καθόλου νεα απο τον Θ. , αποφάσισα πως δεν είναι πια νύν αλλα πρωήν . Η απόφαση αυτή πάρθηκε μετα από ενα σαβατοκύριακο στην αθήνα και διεξωδική κουβέντα και κλαψομουνιάσμα στην αγγαλια των φίλων και της πολυαγαπημένης μου μανούλας . Αφού λοιπόν εκλάψα τον μακαρίτη ήμουν πια έτοιμη ,την επόμενη παράσκευη να επανέλθω στην εξαλλή single ζωή που είχα συνηθίσει .Έτσι με νέα ανεκτιμένη αυτοπεποίθηση ξεκίνησα για το παρτυ της νέας σεζον της ερώτικης μου ζωής , το οποιο τυχαινε να είναι και το πρώτο παρτυ σε κλείστο χώρο κοινως το πρώτο παρτυ στο πολυτεχνείο .
Οταν είδα τον ανήλικο Α. ανάμεσα στις φίλες μου ομολογώ πως εντυποσίαστηκα . Δεν περίμενα να τον ξανάδω σε τοσο σύντομο χρονικό διαστήμα . Το ανήλικο αναρχίκο δεν εχάσε καθόλου χρόνου και εκάνε όλα όσα περίμενα να κανεί . Έτσι περίπου ενα τέταρτο μετά βρέθηκα στα σκαλακια εξώ απο την καλύτερη αίθουσα της αρχιτεκτόνικης του α.π.θ , να φιλιέμαι με τον Α. Ευτυχώς τεχνίκα προβλήματα με εμπόδιζαν να επιδωθω σε σεξουαλικες περιπτυξεις και μια μεγαλη υπόσχεση που ειχα παρει με εμποδιζε να βοηθησω το αγορι με το στόμα μου . Έτσι μείναμε στο φασώμα το οποίο για αυτόν φαινόταν να ειναι αρκέτο λογω ηλικίας .Οταν αποφάσισα να φύγω ζήτησε το κινητό μου για να μη ξαναχαθούμε και εγω εξαφανιστηκα ικανοποιημενη στο πληθος με προορισμο το σπιτι μου . Λίγα λεπτά μετά με πήρε τηλεφώνο να δει αν εφτάσα . Γλυκούλης ,σκέφτηκα .
Ενθουσιασμένη με το νέο μου παιχνίδι , ανέμενα με ανυπομονησία της επόμενη μας εξοδο . Την επόμενη μέρα βγήκα με μια καλη φιλη μου και καταληξαμε σε μια εκθεση κρασιου στη πλατεία αριστοτέλους . Αμέτρητα ποτήρια κρασιού μετά και εχοντας κανει φίλους μας κατι νορβηγούς ναυτές άκουσα το κινητό μου να κουδουνίζει . Ήταν το Ανηλίκο ( ετσι τον ειχά αποθηκευσει ) , και μου ειπε να παμε σε μια συναυλια που γινόταν σε ένα παρκο , μωρα στη φωτια και σουινγκ . Ενθουσιασμένες πηράμε τους καινουργιούς μας φλικους και ξεκίνησαμε για τη συναυλία . Σε όλο το δρόμο μεθυσμένη οντάς ανέλυα στους νορβηγούς τη συμπεροφόρα του Θ. περιμένοντας να ακούσω πως ναι ειναι όντως μαλάκας .Δύο μπύρες μετά όταν φτάσαμε στη συναυλία ήμουν εντελώς ταπι και εντέλως μεθυσμένη . Ετσι μου φάνηκε εξαιρετική ιδέα να σκαρφαλώσω τα κάγελα που περιεφραζάν το πάρκο , πραγμα που οδήγησε σε μια μεγάλη ενυποσιακή πτωσή και σε μια ακομα μεγαλύτερη τρύπα στη μπλούζα μου , που αφήνε εκθετό σχεδον όλο το σουτιεν μου . Ο Α. με περιμαζεψε απο τα καγγελά και με οδηγησε στο χώρο της συναυλίας οπου καναμε οτι καναμε καλύτερο , φιλιόμασταν καθισμένοι στο γκαζόν . Κάποια στιγμή ζαλισμένη απο τη μέθη αποφάσισα πως ειχέ ερθει η ώρα για μεγάλες εξομολογησεις , αλλωστε θεωρητικα ήταν το 3ο ραντεβου και αφου δεν του ειχά κατσει ακόμη σημαινε πως πηγαίναμε συγκλονιστικα καλα , δεδομένης της ηλικίας του.
-Κοίτα να δεις , δεν ξέρω τι θες απο εμένα αλλα δεν είμαι ακόμα σιγούρη και δεν ξέρω αν εχώ ξεπεράσει ακόμα τον πρώην μου . Επίσης δε θέλω να κανω αλλές ξεπετες . Οπότε πες μου τι θές για να ξέρω ..., μιλησε ειλικρινεστατα το αλκοολ μεσα μου
-Η λέξη σχέση σου λεει κάτι ? , μου ειπε
Και καπού εκει αρχισάν να μην πηγαίνουν καλά τα πράγματα νομίζω γτ εμένα με επιάσε νευρικό πανω στο γκαζόν ενω εκείνος με κοίταγε με τα ματια του διάπλατα ανοικτά πισώ απο τα γυαλάκια του . Κάπου εκει κατάλαβα πως μαλλον τα λέγε σοβαρα και ταραχτηκα οπότε εσπευσα να τον φιλήσω γιατι μερικες φορες ειναι καλυτερα να φιλάς παρα να μιλάς . Πολυ ώρα μετα το πάρτυ τελειωσε και επιστρέψαμε στον λευκό πυργό απο την παραλια . Περιττο να αναφερω πως φασώθηκαμε σε όλα τα παγκακία της διαδρομής . Ναι , πηγαινα ξανα λύκειο και αυτο ήταν απόλυτα βεβαιο :



Στο λευκό πύργο συναντήσαμε έναν αναρχικό κολλητό του και τις λεσβίες φίλες του . Τα ανήλικα αναρχικα αρχίσαν να μιλάνε για καμένες τράπεζες , πορείες , ματσούκια και μολοτωφ . Κι εγω γλυκούλα και μεθύσμενη καθώς ημούν αποφάσισα να ξεκίνησω εν αγνοία μου μια ατελείωτη πολιτίκη συζητηση , η οποία κατεληξε σε ένα μικρο τσακωμό αναμεσα σε εμενα και στον κόλλητο του , ο οποίος ανίκανος να με αντικρούσει λογο στενοτητάς μυαλού και μικρής ηλικίας εφύγε πέρνοντα μαζι του τον Α. και με παρατησε με της λεσβίες .Γύρισα σπίτι με τα κορίτσια μαθαίνοντας καθέ λεπτομέρεια για τη σχέση τους και κοιμήθηκα νομίζοντας πως όλα ειχάν παει καλά και πως ο Α. θα μου τηλεφωνούσε . Κουνια που με κούναγε .....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου