Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

ο ανήλικος αναρχικος Α. ( μερος τρίτο )


Μέσα στη βδομάδα δεν ειχα καθόλου νέα απο το γλυκό ανήλικο και άρχισα να συνηδειτοποιώ ακριβώς τι είχε συμβεί . Ο φίλος του , του ειχέ κανει μια εκτενή αναλυσή για το ποσο καπιταλίστρια πρέπει να ήμουν και ετσί πήραν μαζι την αποφασή να σταματήσει να μου μιλάει . Τέλεια ιδέα .Ξέρω ακριβώς πως λειτουργεί η αποψη τωψν φίλων σε τετοιές ηλικίες .Ήταν προφανές , μου θύμωσε επειδη υποστήριζα την αποψή μου και τα επιχειρήματα που του εδινά δε μπορούσαν να αντικρουστούν απο το φίλο του .
Δε με ήθελε αυτος μια , δεν τον ήθελα εγω δεκα . Δε φτάνει που ήταν μικρο , θα μου κανει και ναζία ? Όχι , τοσο χαμηλα δε θα επεφτα . Είμαι 19 και είναι 17 . Όχι , οχι δε πρεπεί . Οπότε εγκατέλειψα σχετικα σύντομα την ιδέα του .
Στο εντομεταξύ , πεθάνε και η αιωνόβια γιαγιά μου οπότε χρειάστηκε να κατέβω στην αθήνα για την κήδεια . Οποτε η ιδέα του ανηλικού ( που ειχε πια γίνει ενηλικο ) εγινε παρελθόν .
Με την επιστροφή μου στη Θεσσαλονίκη η καλή μου φίλη η Σ. με κάλεσε σπίτι της για φαγήτο .Η Σ. εχει μια αδερφη την Κ. η οποία ειναι εικοσι τρια και εχει την ταση να φωνάζει και να βρίζει .Βέβαια οταν εχεί τα κεφία της μπορεί να γίνει πολύ γλύκια και να σου πει και τον καφέ . Γενικώς μπορεις να την πεις και κυκλοθυμίκη . Απλα στις κακές τις μέρες ειναι κάπως ενοχλητική . Ετσί λοιπόνε ενω τρογάμε ανεμελες στη κουζίνα η Κ. μπήκε στο δωμάτιο φορωντας το καλσόν και το βράκι της .
- Τι κάνει το μικρό μας , με ρωτησε
- Το ποιο μας ??
- Ελα ρε το ανηλικό που γάμησα την παρασκευή , που το είχες φασώσει κι εσυ , δε θυμασαι ?
- Πως θυμάμαι , αλλα δε ξερω και δε με νοιάζει ,της απάντησα ενω προσπαθούσα να χορεσω στο μυαλό μου αυτο που μόλις είχα ακούσει
-Που λες , τον γάμησα την παρασκευή , κοιμήθηκε εδω αλλα τον πήδηξα μονο το βράδυ γιατι μετα μου ηρθέ περιοδος ..
- Αα , απαντησα , και πως ηταν καλα ?? , πιεσα τον εαυτο μου να ρωτήσει για να μη φανει το σκάλωμα μου
- Ναι , το μικρό μου εχει μια πουτσάρα να τοοοση , και μου δειξε με τα χέρια της .
Ομολογω πως ηθέλα να κανω εμμετο αλλα συνέχισα να τρωω ανέμελη τα κεφτεδάκια μου .
- Αντε παρτον τηλεφωνο να ερθει απο εδω , μου ειπε ενω προσπαθουσα να κατεβασω τη δευτερη μουκια
- Δε θελω , παρτον εσυ αμα θες , της απαντησα
- Δεν εχω το κινητο του . Αντε παρτον
- Δεν ειμαι τοσο στερημενη για να τον παρω , της απαντησα
- Δεν ειναι θέμα στερησης , το μικρό γαμαει πολυ καλά
- Εγω δεν τον παιρνω , αμα θες παρτον εσυ , της απαντησα και βγήκα απο το δωμάτιο.
Ολη την υπόλοιπη μερα προσπαθούσα να σηνυδειτοποιήσω πρωτον πως γινεται να πηδηξει καποια χωρις κανεναν ενδοιασμο καποιον που εχει δει να φασωνονται με μια <<φίλη>> της και δευτερον πως σκατα το μικρο πηδηξε αυτη τη συγκεκριμένη κοπέλα.
Ειχα θιχτεί ναι . Και εγω και η αυτοπεποιθηση μου και ο αυτοσεβασμός μου , αλλα κυριως ειχε θιχτει η λογικη μου .
Την επόμενη παρασκευή που είχε ξανα παρτυ , ο Α. ηρθε και με βρήκε .
- Τι εγίνε δε μας μιλάς ? , με ρωτησε
- Δε ξέρω νομίζω πως αηδιαζω πολύ ακόμα και να σου μιλήσω τωρα που εμαθα τι γκόμενες πηδα ..
Του είπα τα παντα . Την αποψη μου , πως μου φάνηκε , και οτι να με πειραξει . Και αυτος μου απάντησε πως ήταν πολυ μεθυσμένος , πως δεν του σηκωνοταν καν και διαφορα αλλα ψεματα , με πλησιασε ενοχλητικα πολυ και με φιλήσε αφου πρώτα με ρωτησε
- Με σιχαινεσαι ακόμα ?
Και δεν τον σιχαινομουνα . Μείναμε μαζι σε όλο το υπόλοιπο παρτυ , του γνώρισα καποιους φίλους μου και γένικα ειχε πλάκα . Μέτα προσφερθηκέ να με γυρίσει σπίτι . Ισως ο μικρός Α. να μην ήταν και τοοσο ασχημη ιδεα πια , σκεφτομουνα στο δρομο . Οταν φτάσαμε στη καμαρα βρήκαμε ενα μαρκαδόρο και γράψαμε σε ενα παγκακι , δηλαδη εγω εγραψα αυτος εκάνε ενα αναρχικο Α και με φίλησε .
-Δεν μπόρω να γυρίσω τώρα σπίτι ,δεν εχει λεωφορεία , να μεινώ σε σενα ? με ρωτησε
-Αντέ καλά , αλλα δε θα σου κατσω , οχι τοσο ευκόλα , του ειπά και τον αφήσα να ερθεί σπίτι μου
Φυσικα μόνον εγω ξέρω πόσο λιγό εννοούσα αυτά που έλεγα . Με το που μπήκαμε όλα τα ρουχα επέσαν στο πατώμα και επήλθε η φυσική συνεχεία . Ομως , λιγο πριν κανούμε σεξ του ειπά :
- Αυτο που είπα πριν το εννουσα , δε θελω να ξανακανω σεξ τοσο μεθυσμενη , του γυρισα τη πλατη και αποκοιμηθηκα
Το επόμενο πρωι όμως ενεδώσα .Με ξύπνησε φιλώντας με , με το πουλι του ορθιον(ξανα). Αποφάσισα σαν ευγενικο κοριτσι να τον βοηθήσω κανοντάς του στοματικο . Τελειωσε .3 λεπτα μετα το πουλι του ήταν ξανά καυλωμένο . Εντυποσιαστηκα !:
-Αυτο εσυ τώρα πως το εξηγείς ?, με ρωτησε
-Αυτο Α. μωρο μου , εγω το λεω εφηβεια ,
Και ενα λεπτο μετα καναμε σεξ .Μετα καναμε μαζι μπανιο , ηπιαμε καφε και αραξαμε . Μου είπε να βγούμε για καφέ την ιδιά μέρα στις εφτα και εφύγε . Πρέπει να ήταν τρεις το μεσήμερι .
Λίγες ώρες μετά μου ηρθέ ενα μηνύμα
<< Δε θα μπορεσω για τον καφε , εχω κατι δουλειες με τη μαμα μου , σορυ >>
Μάλιστα , σκέφτηκα και δεν εκάνα καν τον κόπο να απαντήσω .10 λεπτα μετα μου ξαναστειλε ακριβως το ιδιο μηνυμα . Οκει, απαντησα . Περιττο να πω πως μετά απο αυτο ο μικρός Α. εξαφανιστηκε και οπότε με βλέπει κανει πως δε με ξέρει και δε με χαιρεταεί καν . Τις προαλλες κατεβαινά τα σκαλια του πολυτεχνειου για να συναντησω μια παρέα φίλων και ετυχέ να είναi κι αυτός αναμέσα του . Μόλις με είδε αρχίσε να τρέχει μακρια.Δεν εχω ξαναδει ανθρωπο να τρεχει ταχύτερα . Ο γλύκος μου ...

3 σχόλια: