Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

o γκει πρωτος μου Α. ( μερος 2ο)

Αφού λοιπόν με φίλησε και συνέχισε να με φιλάει για αρκετή ωρα μου ζήτησε να σηκώθω να απομακρυνθώ λίγο απο αυτόν και να σκύψω . Το έκανα . Με ηδόνιζε η ιδέα πως εκείνος κοίταγε τον κώλο μου όπως φαινόταν απο τη φούστα ενώ εγω ημουν σκυμμένη . Με σήκωσε και με πηγέ στη κρεβατοκάμαρα . Πήρα το πουλί του στο στόμα μου , αφου πρώτα εντυποσιαστηκά με το πόσο μικρό ήταν . Κάπου μέσα μου χάρηκα κιόλας που η πρώτη μου εμπερία δεν θα ήταν επίπονη . Διακρίτικα ενώ ασχολιόμουν με αυτόν έστρεψα το σώμα μου προς το στόμα του και κάπως ετσι εκανα το πρώτο μου 69 . Βέβαια όταν τελείωνα το κλότσησα λίγο στο κεφάλι αλλα δεν είχε σημασία . Με έστειλε γυμνή να φέρω τα προφυλακτικά στη ντουλάπα απέναντι ενω ξανα με παρακολουθούσε απο πίσω ( τίποτα δε με υποψίασα ) . Με έβαλε να κάτσω απο πάνω του και μερικά λεπτά μετα είχε τελείωσει . Κάπως έτσι έχασα τη περιφημη παρθενία μου .
Στη συνέχεια πήγα στο μπάνιο να σκουπίστω , κοιταξά περηφανα το κοκκινωπό αιμα στο εσωρουχό μου , ενω αυτος με ρώτησε αν ήμουν τελικά παρθένα . Του είπα πως μου ήρθε περίοδος . Στο δρόμο προς του Ψυρρη οπού θα έβρισκα τους φίλους μου δεν ενιωθά καθόλου αλλαγμενη οπως περιμενα . Ισα ισα , το πρωτο μου σεξ μου θυμισε πιο πολυ την αφοδευση παρα τη μαγικη ηδονικη εμπειρια που περιμενα να ζησω . Ηταν τοσο απλο και τοσο φυσιολογικο . Δεν πόνεσα , δεν μου άρεσε κιόλας . Ειχα εναν οργασμο , αλλα οργασμους παρηγαγα πολλους και μόνη μου καθημερινά έτσι κι αλλιώς . Προβληματιστηκα που ο κοσμος εδινε τοση σημασια σε κατι τοσο απλο και τοσο φυσιολογικο . Ε , καλα , δεν ήταν και τίποτα .
Στο δρόμο αγόρασα ένα χυμό με γευσή φραούλα . Η γευσή αυτη σε συνδυασμο με τη μυρωδια του λατεξ και του σπερματος πανω μου ήταν κατι που εχώ συνδυάσει αρρηκτα με εκείνη τη παρθενική μου εμπειρία .

Ο καιρός πέρασε . Με τον Α. έστελνα μηνυματα ανα τακτα χρονικα διαστήματα και τον ειδα κανα δυο φορές ακόμα χωρίς η απόψη μου για το σεξ να βελτιωθεί αισθητά . Παραμένω ενθερμη οπαδός του σεξ αλλα ακομά πιστευω πως δεν ειναι πια και τοοοοόσο καταπληκτικό .Οχί τόσο όσο εγω το είχα φτιάξει . Και δεν ειναι πως δεν κανώ καλο σεξ ή πως δεν κανώ σεξ . Κάνω και το απολαμβανω . Απλα τίποτα δε μπορεί να ανταγωνιστεί τις φαντασιώσεις του δεκαεπταχρονού εαυτού μου . Ας πουμε πως κατι παρομοιο μου συνεβη και με το Παρισι . Το περιμενα φοβερο μαγικο , εκπληκτικο , μια πολη με φως και τεχνη και μουσικη και ερωτα και τελικα ηταν μια απλη πολη . Ετσι και με το σεξ . Εγω περιμενα τη μαγικη αναταση , την απολυτη ανατριχιλα , να ξεχασω που παω , ποια ειμαι και που βρισκομαι , περιμενα πυροτεχνηματα μαγικους φοβερους εντονους οργασμους , συνχρονισμο , ερωτισμο , ηδονη και καυλα ολα μαζι σε ενα τεραστιο βιωμα που θα με αλλαζε για παντα . Και τελικα ακομα και με τους καλυτερους απο τους εραστες μου καταληγω ξανα και ξανα πως ναι ειναι τελειο , ειναι εκτονωση , περναω καλα , τελειωνω , το απολαμβανω . Αλλα δεν ειναι αυτο το υπεροχο μαγευτικο πραγμα που περιμενα . Και μαλλον ποτε δε θα γινει .

Και ο Σεπτεμβρης ήρθε κι εγω πέρασα στη Θεσσαλονίκη . Πανευτυχης μετακόμισα διατηρωντας μια τυπικη επαφή με τον Α. Κανονιζαμε να βρεθουμε για να κανουμε σεξ την 28η Οκτοβριου . Στα πρωτα μηνυματα με ρωτησε αν εχω δονητη . Του ειπα πως οχι . Με ρωτησε αν θελω να το κανουμε απο πισω ή να μου βαλει καποιο δονητη . Του απαντησα πως οχι και οχι . Συνεχισε να με ρωταει αν θελω να το κανουμε απο πισω αλλα εγω παρεμενα σταθερη στην αποψη μου . Ο κώλος ειναι για να χέζεις . ( ασε που τοτε κυκλοφορουσαν κατι φημες για κοπελες που το εκαναν απο πισω και μετα χεζοντουσαν πανω τους : καθολου κολακευτικο ) .
Ηταν απογεμα και ημουν στο σπιτι του φιλου μου Μ. μαζι με μια παρεα απο φιλους . Εστελνα μηνυματα με τον Α. για να κανονισουμε ωρα και μερα . Εκείνη την ώρα η μαμα του Μ. μπηκε στο δωματιο με κουλουρακια και με ρωταγε πως περναω στη Θεσσαλονικη τη γενετειρα της , πως μου φαινεται η σχολη και αλλα πολλα παρομοια . Το κινητο μου δονειται . Το ανοιγω και βλέπω αυτο :

Σε πειράζει που έχω παει με άντρα ?

Δειχνω το μηνυμα στον φιλο μου τον Κ. ο οποιος στεκεται δίπλα μου . Ξεσπαει σε γέλια . Εγω παγωμενη δε ξερώ αν πρέπει να κλάψω ή να ουρλίαξω . Συγκρατιέμαι για λίγη ώρα μεχρι η μαμα του Μ. να φύγει . Μετα ξεσπάω σε μια περίεργη κρίση απο νευρά ενω οι φίλοι μου με κοροιδευουνε λέγοντας μου οτι με  εναν αντρα πηγα και τον έκανα γκει . Ενταξει ηταν 28 δεν εφταιγα εγω το καημενο , σκεφτομουν .Και του απαντησα :

Αν εσενα η κωλοτρυπιδα σου εχει 10 εκατοστα διαμετρό , εμένα δε με νοιάζει .

Μετα διεγραψα το κινητό του . Με πήρε τηλέφωνα . Δεν το σήκωσα . Και καπως έτσι η ιστορια του πρώτου μου τελειώνει . Τελικά δε θα μαθουμέ ποτε αν μου είπε αλήθεια ή ψεματα και αν είναι όντως γκει ή οχι . Αλλά δεν εχεί σημασία γιατί για μένα θα είναι παντα γκει . Ακόμα κάθε φόρα σκεφτομάι πως θα ήταν να τον έβλεπα να μπαίνει στο μετρό των Αμπελόκηπων . Αλλα τώρα η εικόνα του στη μνήμη μου έχει αλλοιωθεί , και δεν θυμάμαι πως ήταν .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου