Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

ο γκει πρωτος μου Α.( μερος πρωτο )


Ειπα να βυθιστω στο παρελθον μιας και τωρα τελευταια η σεξουαλικη μου ζωη τεινει να μοιαζει περισσοτερο με τις περιπετειες 80χρονης γιαγιας με πι ,παρα με φοιτητριας ετων σε αλλη πολη .Ετσι αντι να μιλησω για το ατελειωτο ξεσαλωμα του ερασμους ( το οποιο φιλαω για μετα την ανακαινιση του μπλογκ ) ειπα να καταδυθω στα αδυτα . Η επιλογη αυτη γινεται μετα απο πιεσεις του φιλου μου Κ. ( δε του φτανει που το ακουγε τοσα χρονια θελει να το διαβασει κιολας ) και με εναυσμα τη παρθενικη σεξουαλικη εμπειρια μιας φιλης μου πολυ πολυ προσφατα . .. Και μιας και ειπα να βυθιστω στο παρελθον επελεξα να μιλησω για τον πρωτο μου. Ή μηπως πρεπει να λεω τον ΠΡΩΤΟ μου ... Δε ξερω . Όλοι λένε πως η πρώτη φορά είναι πολύ σημαντική για τη ζωή μιας γυναίκας , εγώ θέλω να πιστεύω πως για μένα ήταν ασήμαντη . Σίγουρα περίεργη , αναγνωριστική και εντυπωσιακή αλλά ασήμαντη . Τελειώνοντας τη τρίτη λυκείου , με τις ορμόνες μου να χτυπάνε κόκκινο και το κεφάλι ζαλισμένο από το διάβασμα αποφάσισα πως έπρεπε να δοκιμάσω τη πρώτη μου σεξουαλική εμπειρία. Είχα ήδη πατήσει τα 17 και δεν ήθελα για κανένα λόγο να περάσω το πρώτο έτος ή έστω το καλοκαίρι μου ,παρθένα . Ήμουν αποφασισμένη . Έπρεπε να κάνω σεξ . Δε με ένοιαζε με ποιον , που πως και υπό ποιές συνθήκες . Ήταν απλά κάτι που ήθελα να κάνω για να τελειώνω . Να ξεφορτωθώ τη παρθενιά μου , να ολοκληρωθώ σαν γυναίκα και κυρίως να αποκτήσω άποψη πάνω στο σεξ , μια κουβέντα στην οποία με τάραζε να μην μπορώ να συμμετέχω ενεργά .
Είχα ξεκινήσει να συνομιλώ εκτενώς για το σεξ , τις φαντασιώσεις μου και άλλα πολλά από τη πέμπτη περίπου δημοτικού χάρις στα άπειρα chatrooms που τότε κυκλοφορούσαν στο προπολεμικό διαδίκτυο . Μάλιστα μέσα στην άγνοια μου κατάφερνα να το περιγράφω με ιδιαίτερα αναλυτικό , περιγραφικό και διεγερτικό τρόπο ώστε σε διάρκεια περίπου πέντε ετών ( 12-18 , σχεδόν μια εφηβεία) να έχω βοηθήσει στον αυνανισμό χιλιάδες άντρες κάθε στυλ και ηλικίας . Πολλές φορές πέρασε από το μυαλό μου η ιδέα ,πως θα έπρεπε να με πληρώνανε για το λειτούργημα που προσέφερα. Η φαντασία μου τότε ήταν καλπάζουσα, μεσαιωνικές πριγκίπισσες με κορσέδες και ιπποκόμους , τι βασίλισσες ξωτικά σε κοινωνίες μόνο με άντρες των οποίων η μόνη υποχρέωση ήταν να ικανοποιούν κάθε γυναικεία ηδονή, δασκάλες με μαθητές ,σαδομαζοχισμός και δεσίματα. Δε με σταματούσε τίποτα . Πέρναγα περίπου 3 ώρες την ημέρα περιγράφοντας σεξουαλικές σκηνές σε μεσήλικες , έφηβους , γέρους και παιδιά και μου άρεσε κιόλας πάρα πολύ . Να μιλάω για σεξ , να διαβάζω για σεξ( διάβασμα Μαρκήσιο Ντε Σάντ  πρώτη φορά στην τρίτη γυμνασίου και το αγαπημένο μου ανάγνωσμα ήταν το Ημερολόγιο εφηβείας της Μελίσσα Π.) , όχι όμως και να κάνω σεξ .Η  πικρη αλήθεια είναι πως σεξ δεν έκανα .. που να προλάβαινα αφού βοηθούσα είπαμε το μισό πληθυσμό της Ελλάδας να τραβήξει μαλακία .
Πέρναγα λοιπόν τις μέρες και τις νύχτες μου συνομιλώντας σε chatroom με άγνωστους άντρες . Με τους πιο ενδιαφέροντες γινόμουν και φίλη στο msn ,αν η πρώτη συνδιαλαγή είχε στεφθεί με επιτυχία . Μετά ανταλλάζαμε φωτογραφίες , αν δεν ικανοποιούσαν της προσδοκίες μου και ήταν άνω των 25 τους διέγραφα την ίδια στιγμή . Στη συνέχεια συνεχίζαμε την ίδια κουβέντα απο το msn . Aν ενώ αυνανιζόντουσαν ΔΕΝ μου έδειχναν τα γεννητικά τους όργανα ,τους κράταγα για φίλους . Λίγο cyber(μόνο γραπτό και λογοτεχνικό) ,λίγη κουβέντα και αν κρατούσαν καιρό ,κάποτε τους έδινα και το κινητό μου . Και από κει και πέρα αν επέμεναν για κανά εξάμηνο μπορεί να βγαίναμε και ραντεβού (μόνο τέσσερις τύποι έφτασαν σε αυτό το στάδιο ) .
Κάπως έτσι λοιπόν όταν τελείωνα τις πανελλήνιες υπήρχε στη διαδικτυακή μου ζωή ο Α. Αν και το όνομα του να έλεγα κανείς δε θα θιγόταν γιατί δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να τον βρω ή να με βρει ποτέ ξανά . Με τον Α. λοιπόν μιλάγαμε στο msn και στέλναμε sms και εγώ απέφευγα διακριτικά να τον συναντήσω, μιας και την τελευταία φορά είχα φάει τα μούτρα μου. Αλλά καθώς ο καιρός περνούσε το πήρα απόφαση .Έτσι επέλεξα ένα ασφαλές μέρος για τη πρώτη μας συνάντηση. Τον προσκάλεσα σε μια λυκειακή ροκ συναυλία στο πάρκο της γειτονία μου( το rockwave όπως το αποκαλούσαμε) και αυτός δήλωσε πως θα έρθει με τη μηχανή του . Αφού με έντυσε η φίλη μου η Θ. , μαζευτήκαμε εκεί δυο τρεις φιλενάδες και πήγα στο τυφλό μου ραντεβού . Αυτές κοίταγαν πίσω από τα δέντρα, ενώ εγώ έκατσα στο παγκάκι με τον Α. με τον οποίο είχα πεί τόσα πολλά αλλά δεν τον είχα ξαναδεί ποτέ στη ζωή μου. Ας είμαστε ειλικρινής ,δεν ήταν το πρώτο μου ραντεβού στα τυφλά, αλλά σίγουρα δε περίμενα ο τύπος που μου έλεγε πως είναι 20 να είναι  στη πραγματικότητα 28. Με μεγάλη επιτυχία αγνόησα το ψέμα του και όταν με φίλησε δε τραβήχτηκα αλλά αντιθέτως το έπαιξα αραχτή και ψύχραιμη ,για όση ώρα περάσαμε στο παγκάκι . Μετά  πήγα να απολαύσω τις πασίγνωστες μπάντες των φίλων μου και αυτός να κάνει ότι κάνουν τέλος πάντων οι εικοσιοχτάρηδες που βγαίνουν με πιτσιρίκια ...
Μετά από κάποιες μέρες με κάλεσε σπίτι του . Αυτός μπορεί να μην ήξερε πως είμαι παρθένα , εγώ όμως  ήμουν βέβαιη πως θα κάναμε σεξ . Αυτό που σίγουρα δεν ήξερα ήταν αν πριν ή μετά τη πρώτη μου σεξουαλική εμπειρία, θα μου έκλεβε τα νεφρά και το συκώτι. Έτσι έκανα ένα κιτ πρώτων βοηθειών : μαχαίρι βουτύρου , σουγιάς , κολόνια ( για να του ρίξω στα μάτια ) και θεώρησα τον εαυτό μου ασφαλή . Έβαλα τα μαύρα μου τα πρόστυχα τα εσώρουχα ( για να με φέρουν πιο κοντά του ) μια μαύρη φούστα (πιο κοντή πεθαίνεις) και μια μπλούζα με μάλλον αποκαλυπτικό ντεκολτέ , βάφτηκα και κίνησα με προορισμό την σεξουαλικά ώριμη ζωή μου. Με περίμενε στη στάση του μετρό στους Αμπελόκηπους . Τα πρώτα τρία πράγματα που πρόσεξα πάνω του ήταν η πλαστική σαν φόρμα κόκκινη βερμούδα του , τα σιχαμένα παπούτσια του και μια μπανάνα τσαντάκι που κρεμόταν στο καβάλο του . Τρε μπανάλ , το αμάνικο μπλουζάκι απλά τόνιζε τις ήδη άσχημες επιλογές του. Με πήρε από το χεράκι και ξεκινήσαμε για το σπίτι του .Όταν φτάσαμε κάτσαμε σε ένα καναπέ στο σαλόνι του και προσπαθήσαμε να μιλήσουμε για λίγη ώρα μέσα στην απόλυτη αμηχανία μας. Αδύνατον . Γονάτισε στα πόδια μου και με ρώτησε :
-Μπορώ να σε φιλήσω ? , μου φάνηκε αρκετά αστείο παρά την αμηχανία μου.Δε με ζητάς σε γάμο ρε φίλε , για σεξ ήρθα για γονατίσματα και ερωτήσεις είμαστε.
Παρόλα αυτά του απάντησα οκέι και τα παθιασμένα φιλιά ξεκίνησαν. Ότι πράχτηκε στη συνέχεια έγινε με δική μου συναίνεση ( συνεχίζεται ....)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου