Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

TO XEΙΡΟΤΕΡΟ ( ΣΧΕΔΟΝ ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΧΙ ΤΕΛΙΚΑ) ΣΕΞ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ

Ακολουθεί τμήμα κειμένου που καταγράφηκε υπο την επιρεια αλκοολ :
Μερικες φορες ευχεσαι να ειχες αδραξει την ευκαιρια και να ειχες κανει σεξ με καποιον .. Αλλες φορες απλα προτιμας να μη κανεις σεξ με κανεναν ποτε ξανα στη ζωη σου παρα να ξαναδοκιμασεις ακομα και τα προκαταρκτικα μια αβολης σεξουαλικης εμπειριας . Μου αρεσουν τα αγορια με γυαλια , μου αρεσουνα ΚΑΙ τα κουλτουριαρικα αγορια με γυαλια , κια ας ειναι και γκει κι ας ειναι κι οτι θελουν . Αυτα που δε μου αρεσου ειναι τα γκει κουλτουριαρικα αγορια με γυαλια που προσποιουνται πως ειναι στρειτ . Οχι μονο σε μενα ... Στη μαμα τους  , στην αδερφη τους , στο μπαμπα τους , στη παρεα τους , στον αδερφο τους , στην οικογενεια τους και τελικα και σε μενα τη καημενη που του εριξα μια φαλτσα ματια σε ενα μπαρ και αυτος πειστηκε πως ειμαι ο ερωτας τηας ζωης τους . Οσο χορευαμε δε προβληματιστηκα μονο μια φορα αλλα πολλες για το αν ειναι γκει ή οχι.
Ακολουθεί τμήμα γραμμένο με καθαρό μυαλο :
Άλλα όταν κάποιος έρχεται και σου λέει πως χορεύεις τέλεια , είναι δύσκολο να αντισταθείς στο να του αποδείξεις πόσο δίκιο εχεί .Έτσι λοιπόν χόρεψα μαζί του και περίμενα να κανεί κίνηση . Όσο η ώρα περνούσε τα σενάρια αναπτυσσονταν στο μυαλό μου , είναι γκεί , θα γινω η κολλητή μου , θα πηγαίνουμε παρεα μαζι για χορό και αλλα πολλα τα οποία σταματησαν οταν με φίλησε . Και πλεον αναρωτιόμουν αν γίνεται κάποιος να φιλάει τόσο άσχημα . Η γλώσσα του εφτάνε σε τμήματα της στοματικής μου κοιλότητας στα οποία δε θα πρέπε να φτάσει ποτε κανείς και όταν προσπαθούσα να αποφύγω αυτην την εξερευνητική γλώσσα κατεληγα με γλειψιές στο σαγόνι και στη μύτη . Αλλά ακόμα και μέτα απο αυτά λογω της επίρειας του αλκόολ , όταν αυτός μου ζήτησε να φύγουμε απο το μπαρ και να παμε σπίτι μου δεν αρνήθηκα . ( To μετανίωσα τόσο πολυ αργότερα ) .
Στο δρόμο έμαθα οτι τον έλεγαν Χρήστο , ηταν 42 !!!!! ( αν και φαινοταν γυρω στα 25 ) , αγνοήσα την ηλικία γιατι δεν τον πιστευσά και τον ρώτησα τι σπουδάζει . Ειχε τελειωσει θεολογία ( ??? ) και μια σχολή στη Κομοτηνή για τους πολιτισμούς ( ?? ) . Συνεχίσαμε να μιλάμε σε όλη τη διαδρόμη , νομιζω για τη θρησκεία μιας και ημουν πολυ μεθυσμένη για να ελενξω την σκεψη μου .
Όταν φτάσαμε στο σπίτι , αρχίσε να με φιλάει με πολυ περισσότερο πάθος απο πριν ( δυστυχώς ) και γινόταν απόλυτα ενοχλητικό . Όταν άρχισε να προχωράει , εγω ένιωθα λες και κάποιος μου εκανε γυναικολογική εξετασή ενω ταυτοχρόνα ένας σκύλος εγλειφε το προσώπο μου .Επίσης σε μια άκρως ενοχλήτικη προσπάθεια του να φέρει λιγο πάθος στη κατάσταση βογκούσε χωρις να του κάνω απολυτώς τίποτα . Τον άφησα να συνεχίσει για λίγη ωρα και μετα αποφάσισα πως ίσως , εαν κάναμε σεξ να υπήρχε ενα περιθώριο βελτίωσης . Ετσι του ξεκούμπωσα το παντελόνι με αποτέλεσμα να ανακαλυψω ενα μικροσκοπίκο πουλακι , μαλακο μαλακο , να ξεκουράζεται ανάμεσα στα πόδια του .Δεν ήξερα τι να κάνω , να γελάσω ή να κλάψω . Αποφασισά να μην κάνω τίποτα απο τα δύο και να κοιμήθω . Αλλωστε κατω απο το φώς του δωματίου μου αυτός δε φαινόταν και τόσο γοητευτικος πια , ενω τα 42 του χρονια μπορουσα πλεον να τα αναγνωρισω σε ρυτιδουλες και γκριζρισμενη ριζα ( που με μεγαλη επιτυχια αγνοουσα πριν ) . Αρχισά να αηδιάζω και με αυτόν και με τα χέρια του και με το στόμα του και με το γεγονός πως στεκόταν δίπλα μου και προσπαθούσε χωρίς αποτελεσμα να με ικανοποιήσει .
-Κοιτά να δεις Χρήστο , του ειπα , εσενα δε σου σηκώνεται , εγω δεν εχω ξαναυπαρξει πιο στεγνη . Αυτα τα πράγματα ή σου βγαίνουν ή οχι . Προφάνως δε μας θέλει . Οποτε μήπως θα ήταν καλύτερα απλα να φύγεις και να κοιμηθώ ...?
Ο κακόμοιρης εκάνε μια τελευταια απόπειρα . Με φίλησε και προσπάθησε να με ξαναριξεί στο κρεβάτι , αλλα ηταν πια ματαίο . Αμα εχεις αρχίσει να σιχένεσαι καποιον είναι μαλλον αδύνατον να κάνεις σεξ μαζι του , πόσο μάλλον αν τα δείγματα σεξουαλικής διαπαιδαγωγησης που σου δείχνει να εχει μεχρί στιγμης  είναι μάλλον ανυπαρκτά . Ετσι τον έσπρωξα ευγενικά και του ειπα :

-Δε λειτουργεί φίλε , ότι κι αν κάνεις δε λειτουργεί, καλύτερα να φυγεις νομίζω ..
Ετσι έβαλε το κεφάλι κάτω . Ανέβασε τα παντελόνια του . Φόρεσε τα κουλτουριαριά γυαλιά του χώρις τα οποια είχε χασει πια κάθε γοητεία  . Ντύθηκε και εφύγε . Εγώ εμεινα μόνη μου να αναρωτιεμαι
πρωτον πως γίνεται κάποιος να ειναί τόσο κακός στο σεξ , χωρίς καν να εχεί κανει ακομα μαζί μου σεξ και δευτερον γιατι δεν πήγα με τις φίλες μου να χορέψω και επελεξα να γυρισώ με εναν άγνωστο τυπο στο κρεβάτι μου , πάνω στον οποιον το μονο πραγμα που μου άρεσε ήταν τα γυαλια του .

Υ.Γ : Τα γυαλια σους αντρες νομίζω μου αρέσουν επειδή φοράει και ο μπαμπάς μου γυαλία ....




4 σχόλια:

  1. postare mwro mou, POSTARE. den adexw na perimenw mehri to epomeno!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. επιτέλους, έγραψες και κάτι, τόσο καιρό σε παρακαλάμε!!!! keep writing <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να στε καλα ρε μωρα .. το θεμα ειναι να μην τα διαβαζεται μονο εσεις αλλα και κανενας που δε μας ξερει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαριλια τα διαβαζουν κι αλλοι..Εισαι φοβερη! Συνεχισε τις ιστοριες σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή