Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

γιατι κάνουμε καλα που αφήνουμε τους γερμανούς να μας γαμάνε ( o Tomi , o Timo και ο αρχαιολογος ) part 1

Όταν ξεκίνησα το ταξίδι μου στο βερολίνο ήμουν βέβαιη πως ενα μηνα μετα το θα έκλεινα ενα χρόνο χωρις σεξ ...Οι φιλοί μου με τους οποιους θα επισκεπτόμουν τη πολη ( 10 αγορια ) ήταν ο απόλυτος γκομενοδιώχτης μιας και ως γνοστων αν καποιος σε δει να μιλάς με καποιο αγόρι , προτιμά να αποχόρησει πάρα να προσπάθησει λιγουλακι παραπάνω .
Στo εξωτικο βερολινο ολα ηταν ομως εντελως διαφορετικα . Tρία βράδια αφοτού εφτάσα και με την αυτοπεποίθηση να εχεί πιάσει νέα επίπεδα ( γιατί δεν ειναι λίγο να εχεις τόσο κόσμο να σου κάνει κοπλιμέντα και να προσπαθεί να σε πείσει να γυρίσεις στο παλιό σου εαυτό που επινέ και έκανε ανούσιο μεθυσμένο σεξ ) γνώρισα το πρώτο αγόρι της ιστορίας μας . Στο Βερολίνο συχνάζαμε σε ένα μπάρ με το όνομα Cptn , οπου τα αγόρια έπαιζαν ποδοσφαιράκι , ο κόσμος κάπνιζε και η μπύρα κόστιζε γύρω στο 1 μιση ευρώ . 'Οταν δυο γερμάνοι ηρθάν και μου έπιασαν τη κουβέντα , πρόσεξα πως ο ένας απο τους δυο ήταν ενα ψηλό ξανθό αγόρι με ξανθές μπούκλες . Μετα απο αρκέτη ωρα που μιλάγαμε ,αφού έμαθα πως ειναι αυθεντικός berliner και σπουδάζει αρχαιολογία , ο φίλος του εξαφανίστηκε . Στη διπλάνη πολυθρόνα κοιμόταν ενας μεθυσμένος τζαμαίκανος . Ενω λοιπόν μίλαγα χαριτωμένα στον εξωτικο γερμανό , ενιώσα κάποιον να μου τραβάει τη μπύρα . Γυρνάω και βλέπω τον μαστουρωμένο-μεθυσμένο τυπό με τις τζίβες να κρατάει τη μπύρα μου .. ( Για διευκόλυνση του ελληνικού μου κοινού οι διαλόγοι με ξένους θα ειναι μεταφρασμένοι στα ελληνικά )
- Ποιό είνα το προβλημά σου, τον ρωτάω
- ΄Ηθελα μια γουλίτσα απο τη μπύρα σου , μου κάνει
- Ετσι δε θα την παρεις ποτε και ασε με ησυχη σε παρακαλω πολυ , απανταω περιεργη και τρομαγμένη .
Μετά απο αυτο το ευχαριστο διαλειμμα , γυρισα στον γερμάνο αρχαιολόγο μου  ο οποίος με πλησιαζε όλο και πιο πολυ . Ο τζαμαικάνος όμως συνέχιζε να παρεμβαίνει στη κουβέντα μας , πότε ζητωντας μου συγνώμη , πότε παρακαλωντάς τον γερμανό για μια γουλία απο τη μπύρα του . Οσο κι αν προσπαθούσαμε να τον διώξουμε ήταν αδύνατον . Μεχρί που κάποια στιγμή με επιθετικό τρόπο πιανει τον βερολινεζο μου και αρχίζει να του μιλαει στα γερμανικά . Για καλή μου τύχη μετα απο τις παρεμβάσεις της γλυκιάς μου μανούλας γνωρίζω τη γερμάνικη γλώσσα σε εναν ικανοποιήτικο βαθμό ωστε να καταλαβαινω τι περίπου συμβαίνει γύρω μου :
- Αμα την πειραξεις θα σου γαμησω οτι εχεις και δεν εχεις .. Μια τριχα απο τα μαλλιας της να πειραξεις θα σε σκοτωσω , και αλλα παρομοια γλυκολογα φωναζε ο τζαμαικανος στο αυτι του γερμανου μεχρι να ξεκουμπιστει επιτελους για παντα .
Αφου λοιπον ξεφορτωθηκαε τον νεο μας τρομακτικο φιλο , συνεχισαμε με τον γερμανο να σχολιαζουμε ποσο περιεργο ηταν αυτο που συνεβη , μεχρι που με κολλησε στο ψυγειο και αρχισε να με φιλαει . Ολα καλα ως , εκει , αν εξαιρεσουμε τους φιλους μου και πιο συγκεκριμενα εναν απο αυτους ( ονοματα δε λεμε , οικογενειες δε θιγουμαι ) , ο οποιος αρχισε να φωναζει :
- Δεν το πιστευω ναι ! Ουαου , τη φιλαει ναι , γαματα .. Πωπω απο εδω βλεπω καλυτερα .. , με αποτελεσμα και οι υπολοιποι να αρχισουν να γελανε και να φωναζουν και εγω να μη μπορω να συγκεντρωθω σε αυτο που κανω .
Ετσι επέλεξα το συντομότερο δυνατό να παρω τον γερμάνο μου και να αποσυρθώ προς ενα πιο ιδιωτικό μέρος , μια παιδική χαρά . Κάπως ετσι κατεληξά να φιλίεμαι μεθυσμένη με εναν πανεμόρφο ξανθομαλλη βερολινέζο κατω απο τη τσουληθρά με τα ρουχά μισοβγαλμένα στους -2 . Λιγο , λιγο , τα πραγμάτα αρχισάν να τείνουν προς το σέξ .
- Εχείς προφυλακτικά ? , με ρωτάει
Η απάντηση ήταν φυσικά οχι ( μιας και ειχα σχεδόν 9 μήνες να συνευρεθώ με κάποιον και είχα επίσημα απαγορέψει στον εαυτό μου να πίνει και να συνουσιάζεται σε δημόσιους χώρους ) . Και επειδη ουτε αυτός φυσικα προφυλακτικά , και εγω δεν ηθελα να κολλησω συφιλλη , βλενοροια και οτι αλλο κουβαλαγε πανω του , καταληξαμε στην αβολη κατασταση οπου δε ξερεις τι να κανεις . Αυτός εκανε τη γλυκυτάτη κίνηση που μισώ πιο πολυ απο ότι αλλο στο κοσμο ( αρπαζω κεφαλακι ή λαιμο και το σπρωχνω προς τη πούτσα μου για να μου παρουν πίπα ) κι εγω εξισου γλυκά αρνηθηκα να του πάρω μονο και μόνο επειδη χρησιμοποίησε αυτη τη κίνηση ( η οποια ειναι ενας απο τους καλυτερους τρόπουα για να κανεις μια κοπέλα να ΜΗ σου παρει πιπα ΠΟΤΕ ) . Του τόνισα βέβαια πως παλιά το εκάνα πολυ συχνά και με ιδιαίτερο ενθουσιασμό αλλα μετα βαρέθηκα γιατι καταλαβα τα εξης :
1. Δε μου προσφερει καμια απολυτως ευχαριστηση , αρα γιατι να το κανω σε ενα one-night stand
2. Γιατί να κανω καποιον να χύσει με το στόμα μου οταν απλουστατά μπορουμέ να κανουμέ σεξ και να μην χαραμισουμε ετσι ανουσια τη στυσή του
3 .Εχω παρατηρησει πως οταν δε πάρεις πίπα σε κάποιον και απλα τον βαλείς να σε ικανοποίησει σε κυνηγάει για παραπάνω καιρό μεχρι να του πάρεις .
Αφού λοιπόν ειχάμε αυτη τη μικρή κουβέντα με τα παντελόνια του κατεβασμένα , αντιπροτεινέ :
- Θες να παιξώ εγω με το δικό μου κι εσυ με το δικό σου ?
Ναι βέβαια , σκεφτηκα , ας αυνανιστουμε σε μια παιδικη χαρα στους -2 . Το ιδανικό χριστουγεννιατικό βράδυ .
-Προτιμώ να φύγουμε , αντιπρότειναι .
Ζήτησε το κινητό μου αν και φυσικά δε με πήρε ποτέ και η μονάδικη πρώτη εμπειρία με βερολινέζο τελειώσε κάπως έτσι , μάλλον άδοξα . Το μπουστ όμως αυτοπεποίθησης που μου χάρισε εφτάνε και περισευε για να ζήσω το καλύτερο σεξ με τους δύο επόμενους βερολινέζους τον Τιμο και τον Τομας ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου