Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

lost :το μεγάλο κεφάλαιο Θ.( μερος2:η σχεση )

Τις επόμενες δυο μέρες, έτρωγα τα νύχια μου περιμένοντας να μου στειλεί . Όταν πέρασε και η δευτέρη μέρα αποφάσισα πως αντί να τρωω τα πετσάκια και το μανόν μου μπορούσα να χρησιμοποιήσω τα δαχτύλα μου για να του στείλω εγώ μυνήμα . Κάπως ετσι πήρα την κατάσταση στα χέρια μου στελνοντας του ενα ταπεινο τι κανεις καπου στις 2 το πρωι . Το μυνημα απαντηθηκε αμεσα μιας και ο Θ. ειχε σκοπια . Το ενα μυνημα εφερε το αλλο και καπως ετσι μου ζητησε να ξαναβγουμε .
Μεσα στις τρεις μερες που επρεπε να περιμενω για να βγουμε το δευτερο ραντεβου καταφερα να βγαλω εναν ερπη ( κατι το αγχος της εξεταστικης , κατι η ταραχη ) και ετσι το πρωτο πραγμα που του ανακοινωσα ηταν πως δε θα υπηρχε καμια απολυτως δραση σε εκεινο το δευτερο ραντεβου . Μου ειπε να διαλεξω που θα πηγαιναμε και επελεξα τη παστα φλωρα ως τεστ για το ποσο στρειτ ειναι . Μετα απο περιπου 4 ωρες ασταματητης κουβεντας , καναμε μια βολτα στη παραλια για περιπου ενα δυωρο και με γυρισε σπιτι , αφου με φιλησε στο μετωπο . Ομολογω πως προβληματιστηκα .. Στο μετωπο ?? Τι ηταν μπαμπας  ή παπας ? Σιγουρα δεν ηταν γκομενικο . Την επομενη μερα μου εστειλε μηνυμα πως περασε πολυ καλα και κανονισαμε να ξαναβρεθουμε μετα απο 2 μερες που ξαναειχε αδεια . Εγω ημουν πια αποφασισμενη . Ηταν επισημα το τριτο μας ραντεβου και μπορουσα να του κατσω . Ετσι ευγενικα τον καλεσα σπιτι μου .Αφου μιλήσαμε και μου ανακοίνωσε πως είναι πασπίτης ( πραγμά το οποίο δεν με χαροποιήσε και πολυ ) , με φίλησε με πήρε απο το χέρι και με πηγέ στη κρεβατοκάμαρα
Η πρωτη φορα που καναμε σεξ δε με ενθουσιασε . Απλα εντυπωσιαστηκα που ηταν ολα τοσο γλυκουλικα . Σε σχεση με ολους τους προηγουμενους ηταν ο πιο τρυφερος και ο λιγοτερος παθιασμενος .
Δεν νομιζω πως εχεί πολυ σημασία να αναφέρω όλα τα υπόλοιπα . ¨Ημουν ερωτευμένη και εχώ καταληξει πως λίγο πολυ είχα ωραιοποιήσει τα πάντα . Τα ασχήμα και τα καλά . Στη προκειμένη φάση , ειχέ για μένα σημασία πως ως εκ θαυμάτος είχα βρεθεί σε μια σχέση χωρις καλα καλά να το καταλάβω και όλα εδειχνάν να βαίνουν καλώς . Αγνούσα πεισμάτικα το γεγονός οτι ήταν πασπίτης , τα άσχημα παπούτσια του , τις ιστορίες για μεθύσια σε κλαμπ με γκόμενες και βότκες  , τις ιστορίες για την πρωήν που κερατώνε για 6 μήνες με μια τριαντάρα και το μικρό του υψός . Απλά τον κοίταγα στα μάτια , τον αφήνα να με κραταεί απο το χέρι οταν βγαίναμε βόλτα και χαιρόμουν που ειχά σταθέρο σεξ και συνεχη εισροή μυνηματων στο κινητό μου . Τον ηθέλα και με ήθελε κι αυτος , και ολά τα αλλά ητάν για μένα τότε βλακείες και παραξενίες .Ότι έβλεπα και δε μου αρέσε το αγνούσα ενω κόλλαγα στα θετικά με μια υπόμονη που δεν ηξέρα καν πως υπήρχε . Όταν είχα καίρο να τον δώ ακουγα ξανα και ξανα ήλιθια τρεντοτράγουδα και συγκινιόμουνα ανεφ λόγου και αιτίας και σκεφτομούν πως το μόνο που θέλω είναι να γυρίσω στην αγκαλία του .Άλλαξα μαρκά στα τσιγάρα μου και αρχίσα να παίρνω τα δικά του , κι ας ήταν πολυ βαρια για να νιωθώ τη γευση του στο στόμα μου . Ρομάντικες βλακειες , λεω τώρα . Απόρω πραγματικα σε τι είδους πλύση εγκεφάλου ειχα υπόβαλει τον εαυτό μου για χαρή αυτου του τύπου με τον οποίο τόσο λίγο ταίριαζα .Αλλά απο την άλλη ημουνα τρισευτυχίσμενη μέσα σε ένα ειδός απολυτής νιρβάνας . Νιρβάνας τόσο μεγάλης που προτίμησα να περάσω 5 μέρες παραπάνω μαζι του στη θεσσαλόνικη απο το να παω να βρώ τους φίλους μου στη σαμοθράκη . Νιρβάνας τέτοιας που με επείθε να επίστρεφω στο αδείο και ζέστο φοιτητίκο μου σπίτι αυγουστιάτικα για να δω αυτόν , με εναν πρωτογνωρό και συγκλονιστίκο ενθουσιασμό και μόνιμες πεταλούδες στο στομάχι .
Ναι , ημουν ερωτευμένη

1 σχόλιο: