Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

lost : το μεγαλο κεφαλαιο Θ. επιλογος και απογοητευση

Φανταζομαι ολοι οσοι με διαβαζετε πιστα θυμοσαστε τον Θ. Το αγορι που μονοπολησε τα ποστ και την καρδια μου και υπηρξε η αιτια της δημιουργιας αυτου του μπλογκ . Ναι , εφυγε και με ποδοπατησε αφηνοντας πισω μου συντριμμια . Και οχι οταν τον ξανασυναντησα τυχαια ενα χρονο μετα δεν τον εγδαρα με ξυραφακια αλλα αρχισα να τσιριζω και να κλαιω .


Αυτο το τελευταιο κεφαλαιο εχει μεσα πολυ facebook , και πολυ Λενα Πλατωνος . Συγκεκριμενα ετουτο εδω το ασμα .Ετσι αλλαπροσαλλα και υπερτατα και τυφλα που ειχα πεισει τον εαυτο μου πως ερωτευτηκα αυτον τον τυπο , καθε φορα που ακουγα αυτο το τραγουδι σκεφτομουν αυτον . Και παντα περιμενα πως το κοπερτι μου , ο Θ. ,ο δικος μου mr Big , θα επεστρεφε . Και καπως ετσι οπως το κοπερτι μετα απο χιλια χρονια τηλεφωνουσε στη Λενα σε αλλον αριθμο , ετσι και εμενα με εκανε accept μετα απο τρια χρονια ο Θ. στο facebook . Και ναι ημουν ολομοναχο κι εγω , οπως κι αυτο .Στην αρχη κοιταγα την οθονη του φεισμπουκ και δε μπορουσα να πιστεψω πως ειναι φιλος μου . Καποια στιγμη εδεησα να του στειλω ενα τι κανεις αποφευγοντας ζητηματα αιχμης , οπως γιατι εξαφανιστηκες γιατι με παρατησες , σε μισω σιχαμενε αντρα .Θυμηθηκα ξεκαθαρα ποσο ευφυης και ετοιμολογος ανθρωπος ηταν και ποσο ενδιαφερον ειχε . Και αρχισαμε να μιλαμε , ολο και πιο συχνα και ολο και πιο συχνα , για τα παλια δεν ειπε ποτε ουτε κουβεντα .
Καποια στιγμη αγανακτισμενη πια , τρωγοντας τα νυχια μου πανω απο το λαπτοπ τον ρωτησα :
Εχω μια μεγαλη απορια , για τοτε , τι εγινε ? Μου απαντησε πως δεν μπορει να απαντησει , πως απο αυτον μπορω να εχω οτι θελω απο το παρον και μετα και πως οχι δεν του εκανα κατι  , δε βρηκε αλλη και δεν με βαρεθηκε . Το τι εγινε τοτε θα παραμεινει ενα μυστηριο που ετσι κι αλλιως δεν ηθελα να λυσω . Το μηστυριο που επρεπε να λυσω ηταν , ειναι οντως τοσο τελειος ο κυριος Θ. , ή ηταν απλα μια παρανοικη ιδεα , ενα τελειος αντρας αλα Τσαλικη που επλασα με το μυαλο και τη φαντασια μου και τον προβαλλα πανω σε εναν αθωο ανθρωπο ? Ετσι αποφασισα πως επρεπε να δω οποσδηποτε το φαντασμα του εξαφανισμενου Θ . για να τσιμπηθω λιγο μονη μου μεσα στον υπνο του ερωτα , να του αφαιρεσω τη χρυση του πανοπλοι και να τον μετατρεψω ξανα σε κοινο ανθρωπο .
Ετσι μιλαγαμε για κανα μηνα , μεχρι που δεν αντεξα και του ειπα να βγουμε . Αυτος δεχτηκε αν και προσπαθησε να το παει στο πονηρο , ποιος δε θα προσπαθουσε αλλωστε . Κανονισαμε ετσι Δευτερα βραδυ να παμε για μπυρα . Περιμενα πανω απο το κινητο να μου στειλει τι ωρα θα παμε , γυρω στις εντεκα αρχισα να κλαιω με λυγμους μεχρι που ακουστηκε ο ηχοςς του μηνυματος απο το κινητο μου . Ναι , ηταν αυτος και ναι θυμαμαι ακομα απεξω το κινητο του ( οχι δεν ειμαι ψυχακι , απλα αριθμομνημων ) . Ντυθηκα φτιαχτηκα και εγινα μια θεα ακουγοντας αυτο σε συχνη εναλλαγη με το κοπερτι :



Ξεκινησα για την καμαρα και με ειχε πιασει μια ελαφρια ταχυκαρδια . Εγω κι αυτος στη Καμαρα οπως πριν τρια χρονια , σκεφτομουν και το κεφαλι μου γεμιζε καρδουλες και αστερακια . Και τον συνατησα και οι κακες μνημες απο το πρωτο εκεινο ραντεβου γυρισαν πισω . Ναι ειναι κοντος , πιο κοντος απο μενα για να ειμαι ειλικρινης , και ναι εχει τικ στο ματι αλλα μονο οταν ανχωνεται και ναι ντυνεται απαισια , και αχ πως παρελειψα ειναι και πρωην πασπιτης . Επισης ειναι 28 μενει ακομα με τους γονεις του και δεν εχει φυγει ποτε απο τη Θεσσαλονικη . Ονειρο του ειναι να δουλεψει δυο χρονια και να αγορασει ενα σπιτι . Αρχισαμε να περπαταμε και ενιωσα αμεσως ανετα . Ουτε ταχυκαρδια ουτε τιποτα . Με πηγε σε ενα μεταλλαδικο και ηπιαμε μπυρες . Οταν αρχισε να μιλαει θυμηθηκα τι με ειχε μαγεψει σε αυτον . Ηταν εξυπνος , μιλαγε σωστα και ναι ειχε ωραιο χαμογελο . Αλλα αυτα δεν ειναι αρκετα για να κανεις reunion με τον πρωην σου . Στο ραντεβου δεν υπηρχε καμια χημεια , αυτος δε προσπαθησε τιποτα , μιλησαμε για τις ζωες μας , για σπουδες και για την κριση . Και μετα απο 3 μιση ωρες ο καθενας πηγε σπιτι του και το ραντεβου εληξε αισιως χωρις καμια παρενεργεια .
Μετα το ραντεβου αποφασισα πως αφου ο Θ. δε μου αρεσε καθολου , δικαιουμουν να κανω σεξ για μια τελευταια φορα μαζι του . Επρεπε μετα απο τρια χρονια και αρκετη εμπειρια να τσεκαρω αν αυτος ο κυριος που μου ελεγε πως δεν κανω καλο σεξ γιατι ειμαι μικρη ακομα ειναι πια τοσο καλος εραστης ο ιδιος ,ή αν ηταν κι αυτα ολα μια δημιουργια της ερωτευμενης Μαριλιας που ηθελε σων και νται να κανει σχεση και να ερωτευτει .Τον καλεσα στο σπιτι  και δεν απαντησε . Μου μιλαγε συχνα πυκνα στο fb . Eγω βαριομουν  και του την επεφτα λιγο μπας και μαθω επιτελους τι γινοταν σε εκεινο το κρεβατι  που ειχαμε στησει εγω κι εκεινος τοτες . Καποια στιγμη βαρεθηκα , βαρεθηκε κι αυτος μαλλον και για κανα μηνα δεν μιλαγαμε .
Ωσπου , ενα βραδυ της εξεταστικης που εκανα εργασια με πυρετο και αμυγδαλιτιδα , ενα μηνυμα εμφανιστηκε απο το Θ. στο φμπ : Εγω τωρα γιατι θελω να κανω σεξ μαζι σου , μου λες ? .
Η πρωτη αντιδραση μεσα απο τον πυρετο και την αρρωστια ηταν φυσικα να τον διαολοστειλω . Του ειπα πως δεν γινεται αν του ξυπνησα το σεξουαλικο του ενστικτο ενω εχουμε να βρεθουμε 3 μηνες  , πως οτι θυμαται χαιρεται και πως γενικα δεν μπορω να τον βοηθησω . Οταν αναρρωσα επιδιωξα με τη σειρα μου να βρεθουμε αλλα ολο κατι γινοταν και δεν τα καταφερναμε , κυριως απο δικης μου πλευρας . Τη μια φορα πηγα σινεμα και τελειωσε αργα και ξεχασα να του στειλω να ερθει και τα λεωφορεια τελειωσα , την αλλη κοιμηθηκα με μια φιλη απο τη σχολη , την παραλλη ειχα να κοιμηθω 36 ωρες . Κι ετσι αναβολη στην αναβολη εν τελη βρεθηκαμε σημερα .

Η αληθεια ειναι πως η ψευδαισθησεις του παλιου μου ερωτα τριγυρνουσαν στο μυαλο μου και μια μικρη πεταλουδα εγκατασταθηκε για λιγο στο στομαχι μου . Περιμενα βλεπετε να δω το δημιουργημα της φαντασιας μου και οχι τον ανθρωπο . Λουστηκα , πλυθηκα , ξυριστηκα , αρωματιστηκα , εβαλα κατι λιτο , απερριτο και διαφανες και περιμενα . Ηρθε αλλα αντι να με σηκωσει στα στοιβαρα του χερια και να με φιλαει μεχρι να πεθανω , απλα ηρθε στο δωματιο μου και μιλαγαμε για το μεταπτυχιακο του . Ελεγα τωρα θα με φιλησει τωρα θα με φιλησει αλλα οχι αυτος για 40 λεπτα μιλαγε ΄. Εγω δεν εκανα κινηση γιατι θυμομουν οταν ημουν μικρη κι ανοητη και γδυνομουν στο σαλονι και τον φιλαγα για να κανουμε σεξ πως μου ελεγε , τωρα νομιζεις πως με καυλωνεις ? Κι εγω το καημενο ετσι νομιζα . Περιμενα λοιπον . Καποια στιγμη αφου η συγκατοικος επεστρεψε ο Θ. μου λεει :
-Τελειωσες το τσιγαρο σου ?,Αντε πανε να σβησεις τα φωτα να γδυθουμε σιγα σιγα .
Τι παει να πει να γδυθουμε ? Εχουμε να κανουμε σεξ τρια χρονια και δε θα με φιλησεις , δε θα μου βγαλεις αργα και ερεθιστικα τα ρουχα ενα ενα . Και το κυριοτερο δε θα με φιλησεις πριν βγαλεις εξω το ξεκαυλωτο ακομα πουλι σου ?
Αλλα οχι κυριες και κυριοι . Ο Θ. ηταν ανελεητος , πρωτα αφερεσε με βια οτιδηποτε σκεπαζε το στηθος μου και μετα αρχιζε να θυλαζει σαν πεινασμενο βρεφος . Ενταξει μου ειχε πει πως του ελειψαν οι θεσπεσιες ρογες μου αλλα οχι κι ετσι . Αφου ασχοληθηκε με αυτες καποια στιγμη εδεησε να με φιλησει για τρια δευτερολεπτα και μετα αποφασισε πως ηταν η ωρα να κανουμε σεξ .
Εχμ , φιλε εχω κι εγω κατι αναμεσα στα ποδια αμα δεν το βοηθησεις λιγο δεν θα μπεις ποτε , ηθελα να του πω . Αλλα οταν τον ειδα να σκιζει το προφυλακτικο του ειπα απλα :
-Πολυ γρηγορα δεν πας ?
Και τοτες ως δια μαγειας ταραχτηκε και του επεσε . Οτι μπορουσα εκανα για να τον ξανασηκωσω αλλα ηταν απτοητος , μονο να θηλαζει ηθελε . Ηθελα να ρωτησω αμα μωρο επινε γαλα απο μπιμπερο γιατι αυτη η εμμονη δεν εξηγειτε με αλλο τροπο . Ετσι μειναμε γυμνοι και ξαπλωμενοι αγγαλια στο κρεβατι για παρα πολυ ωρα . Αυτος μου χαιδευε τα μαλλια τη πλατη , αλλα δεν ενιωθα αυτο το γλυκο γαργαλητο που ενιωθα τοτε και με ειχε μαγεψει τοσο . Μυριζε οπως τοτε , μονο αυτο μπορω ξεκαθαρα να παραδεχτω και καπως ετσι ενιωθα μια οικιοτητα και μια τρυφεροτητα , καπως πολυ ομορφα . Οπως κοιταγα το πρωσοπο του αντικριστα σκεφτομουν ποσο το ηθελα αυτο τοτε που ειχε εξαφανιστει και ποσο αδιαφορο μου φαινεται τωρα . Η αναμνηση του ηταν μακραν καλυτερη απο τη παρουσια του .Και βεβαια ολη αυτην την ωρα αγνοουσε πεισματικα τη κλειτοριδα μου . Οχι  να με γλυψει , οχι δαχτυλο , ουτε καν να το αγγιξει . Τσαμπα καναμε πλυσιμο και ξυρισμα χειμωνιατικα δηλαδη .
Με τα πολλα αποφασισα να επισπευσω τη διαδικασια . Ξεκινησα να χαιδευω το μικρο ζαρωμενο κοιμισμενο σκουληκακι του , μεχρι που καταφερα να το ξυπνησω και να το φερω στα μετρα του . Τα οποια πιανοντας τα με το χερι μου , μου φανηκαν χοντρα μεν πολυ κοντα δε . Κοντο αγορι , κοντο πουλι , μαλλον ετσι παει . Αν και το ψηλο αγορι , μικρο πουλι παιζει . Δεν ξερω . Εγω θυμαμαι ποσο το ειχα αγαπησει αυτο το πουλι και τωρα αναρωτιομουν πως αυτος ο τυπος με ικανοποιουσε . Δε με εγλυφε δε με επιανε τι σκατα εκανε μονο θηλαζε ? Τελος παντων και εκει που ειπαμε μπας και καταφερουμε να κανουμε σεξ , χανουμε το κουτακι με τα προφυλακτικα . Τα ψαχνουμε εδω , τα ψαχνουμε εκει , τσουπ , παλι τη χασαμε τη στυση . Ετσι ευκολα και γρηγορα . Χωρις μια αναγνωριστικη χαλαρωση . Καπου εκει δηλωσε ο Θ. πως βαρεθηκε να του τραβαω μαλακια τοση ωρα , ελα εγω τι νομιζες του ειπα . Και αμεσως μετα μου ειπε πως :
-Εσυ πρεπει να βρεις ενα γκομενο , που να τον γουσταρεις πολυ .
Ηθελα να του πω πως πριν τρια χρονια γουσταρα αυτον πολυ και εφυγε και δε θελω να ξαναγουσταρω κανεναν πολυ στη ζωη μου για να μη ξαναγινω ετσι οπως εγινα μετα απο αυτον . Επισης ηθελα να τον ρωτησω  τι σκατα κανει στο κρεβατι μου τωρα και γιατι δε προσποιειται εστω για την ωρα πως εχουμε κατι και μετα ας φυγει και ας μην ξαναγυρισει ποτε. Μετα απο αυτο βεβαια συνεχισε να με χαιδευει στη πλατη κι εγω συνεχισα να τον μυριζω , μεχι που κρυωσε και ντυθηκε . Καναμε ενα τσιγαρακι και μετα απογοητευμενη τον εδιωξα για να μη ξεχασω ολα αυτα τα συμπερασματα που ειχα βγαλει .
Συμπερασμα 1 : Δεν εχει φυσιολογικη στυση , μικρο πουλι , δεν κανει προκαταρκτικα και δεν κανει στοματικο : μαλλον τελικα αυτος ηταν ο κακος εραστης και οχι εγω
Συμπερασμα 2 : Ο ανθρωπος που σου εκανε κατι κακο μια φορα θα το ξαναξανει . Αν υπαρχει προβλημα θα επανελθει . Ο Θ. την πρωτη φορα που ειχαμε γνωριστει ειχε πει πως θα μου στειλει να βγουμε , εστειλε 9 μηνες μετα . Τον εβλεπα για 3 μηνες , εξαφανιστηκε , εστειλε ξανα μετα απο 3 χρονια . Βγηκαμε , εστειλε ξανα μετα απο 3 μηνες . Αντε σε μισο χρονο μπορει να ξαναμιλησουμε .
Συμπερασμα 3 : Οι αλλοι ανθρωποι δεν ειναι καθρευτες να προβαλλουμε πανω τους αυτα που θελουμε να γινουν . Εγω εφταιγα που εκανα τον Θ. : κοπερτι και mr Big . Αυτος δεν ευθυνεται που ειναι ενα αναξιολογο πλασμα , ουτε που εγω του δινω τοση δυναμη και σημασια .
Αυτα λοιπον για τον Θ. που ελπιζω αυτο να ειναι και το τελευταιο του κεφαλαιο στη ζωη μου . Απλα επειδη οπως και να το κανουμε και εγω και τα σεντονια μυριζουμε σα Θ. , παραθετω κατι trash να αλαφρωσει η ατμοσφαιρα . Καληνυχτα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου